Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii

Polskie firmy poszukujące nowych kierunków rozwoju chętnie rozważają wejście na zagraniczne rynki. Ekspansja dotyczy zarówno dużych firm z udziałem kapitału państwowego, jak i małych, prywatnych start-upów. Czy kryzys wywołany pandemią COVID-19 wpłynął na ich działalność, a jeśli tak, to jak zmienił ich plany? Jakie są przyszłe perspektywy internacjonalizacji?

Uczestnicy konferencji zorganizowanej przez ICAN Institute, będącej inauguracją Think Tanku Be Polish Be Global, mieli okazję dowiedzieć się:

  • Jak Covid-19 wpłynął na sytuację polskich firm działających na zagranicznych rynkach?
  • Jakie wyzwania pojawiły się w związku z kryzysem?
  • Czy firmy zmieniły swoje plany ekspansji?
  • Jak przedsiębiorcy postrzegają dziś perspektywy wyjścia poza granicę?
  • Obecny kryzys: szansa czy zagrożenie?

W wydarzeniu wziął udział Jacek Byrt odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego Mazars, oraz Monika Nowecka, Wiceprezes Mazars w Polsce i Partner odpowiedzialna za usługi Outsourcingowe, która zasiadła w panelu dyskusyjnym.

Pozostali prelegenci:

  • Mariusz Smoliński - Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute       
  • Janusz Władyczak – Prezes, KUKE
  • Witold Wiliński - Prezes Zarządu, GPW Tech
  • Piotr Arak - Prezes Polskiego Instytutu Ekonomicznego
  • Dariusz Terlecki - Dyrektor Sprzedaży, Webfleet Solutions Poland

Więcej informacji na stronie organizatora.

Wydarzenie odbyło się 10 grudnia 2020 r.

Nie mogłeś/aś uczestniczyć w konferencji?

Nic straconego! Wypełnij formularz i obejrzyj nagrania z udziałem naszych ekspertów.