Doświadcz cyfrowego miejsca pracy przyszłości dzięki globalnej kampanii Mazars #InsideMyPhone

Wiodąca międzynarodowa firma audytorsko-doradcza Mazars zaprasza studentów i młodych specjalistów do zapoznania się z innowacyjnymi metodami pracy stosowanymi w dzisiejszym szybko zmieniającym się, dynamicznym świecie.

Biorąc udział w tym interaktywnym doświadczeniu bez granic, uczestnik staje się wirtualnie pracownikiem Mazars i jeśli uda się mu ukończyć wyzwanie, ma szansę wygrać BEZPŁATNĄ wycieczkę oraz otrzymać propozycję pracy w Mazars.

Warszawa, październik 2018 – Mazars, wiodąca międzynarodowa firma audytorsko-doradcza właśnie weszła na rynek z globalną inicjatywą - jej celem jest pokazanie przyszłym pracownikom, jak wygląda zawodowe życie w świecie pracy coraz bardziej opartym na zasadach cyfrowych. Nowa kampania firmy, #InsideMyPhone, oferuje kandydatom na rynku pracy możliwość doświadczenia jednego “dnia z życia” pracownika Mazars w interaktywnej, przyjaznej użytkownikowi formie, łatwo dostępnej dla posiadaczy telefonów komórkowych czy laptopów. Kampania trwa do stycznia 2019. Aby się sprawdzić, wystarczy wejść na #InsideMyPhone by Mazars.

DOŚWIADCZ CYFROWEGO MIEJSCA PRACY PRZYSZŁOŚCI

Uczestnicy #InsideMyPhone stają się wirtualnie pracownikami Mazars, zdobywają odznaki doświadczając tego, jak pracują audytorzy i jakie obowiązki wykonują w ciągu swojego dnia pracy. Doświadczenie obejmuje również wymianę wiedzy między pracownikami za pośrednictwem platform cyfrowych, pokazuje ich model współpracy, a nawet sposób, w jaki analizują nowe oferty pracy oraz możliwości awansu. 

Inside my Phone Campaign

Użytkownicy, którym uda ci się dotrwać do końca tej wyprawy, w tym znaleźć adres biura i skontaktować się ze współpracownikami z innych części świata, na koniec dnia otrzymają wiadomość-niespodziankę oraz możliwość wygrania wycieczki do jednego z następujących miast: Paryża, Nowego Jorku, Szanghaju, Meksyku lub Casablanki. 

W dzisiejszej rzeczywistości, gdzie coraz częściej fizyczny świat pracy spotyka się z wirtualnym, Mazars tworzy dynamiczną, innowacyjną i elastyczną przestrzeń dla przyszłych pracowników pasującą do życia, jakie prowadzi dzisiejsze pokolenie „cyfrowców’. Aktualnie firma zatrudnia każdego roku około 2 800 osób na całym świecie, które wspierają jej globalny rozwój i ekspansję.

- Aktualnie ci, których rekrutujemy najwięcej, to tzw. pokolenie “Z”, które do 2020 roku będzie stanowić 50% naszych pracowników na całym świecie. To ludzie młodzi, z pokolenia epoki cyfrowej, którzy w pracy szukają jednocześnie zwinnych metod (tzw. agile), jak i tych czysto ludzkich aspektów. Mazars, firma znana jako pracodawca 2.0 ze swojej innowacyjnej strategii, zdecydowała się wyjść na rynek z ‘Inside My Phone’ i tym samym pokazać, że to jest właśnie to, co oferuje przyszłym pracownikom w ponad 80-ciu krajach na całym świecie.- komentuje Laurent Choain, Dyrektor HR Grupy Mazars

 

KONTAKT

Joanna Tomczak - Manager Działu HR

j.tomczak@mazars.pl

+ 48 22 25 55 200

Renata Stefanowska - Manager Działu Komunikacji i Marketingu

r.stefanowska@mazars.pl

+48 22 25 55 200; +48 605 36 71 35 

Dokumenty

Press Release Inside My Phone
Inside My Phone - komunikat prasowy