Zakończyła się jesienna edycja Programu Handlu Zagranicznego

Ekspansja zagraniczna polskich firm ma kluczowe znaczenie dla polskiej gospodarki. Dla przedsiębiorcy jest to ogromne wyzwanie. Firmy mogą otrzymać pomoc zarówno ze strony agencji rządowych, jak i firm komercyjnych – swoich partnerów w biznesie. Program Handlu Zagranicznego to wspólna inicjatywa BNP Paribas Bank Polska, KUKE, Bisnode oraz dziennika Rzeczpospolita, która ma na celu wspieranie rodzimych przedsiębiorców w ekspansji zagranicznej poprzez dostarczanie im nowoczesnych narzędzi oraz wiarygodnej i rzetelnej informacji. Mazars wspiera merytorycznie spotkania dotyczące rynku francuskiego.

Nowością w porównaniu z poprzednią edycją PHZ były spotkania poświęcone rynkom Bliskiego Wschodu w związku z przyszłoroczną wystawą Expo w Dubaju, w której weźmie udział również Polska.

Oprócz krajów arabskich polscy przedsiębiorcy mogli posłuchać ponownie o Francji i Włoszech. Rynki te cieszyły się największym zainteresowaniem w trakcie wiosennej odsłony Programu.

Dla każdego kraju został przygotowany specjalny program merytoryczny i kulturalny. Była to wyjątkowa możliwość do spotkania zagranicznych ekspertów i przedstawicieli biznesu z tych krajów. Spotkania były dobrą okazją do poszerzania kontaktów biznesowych, zdobywania eksperckiej wiedzy oraz inspirowania się historiami polskich eksporterów, którzy chętnie dzielili się zdobytą wiedzą i doświadczeniem podczas spotkań Programu Handlu Zagranicznego.

Mazars miał przyjemność być partnerem merytorycznym spotkań poświęconych rynkowi francuskiemu, który prezentował Adam Zohry, Senior Associate w Dziale Doradztwa Mazars w Polsce. Przedstawił on główne trendy na rynku fuzji i przejęć oraz udzielił wskazówek polskim przedsiębiorcom na co należy zwrócić uwagę inwestując we Francji. Spotkania dotyczące rynku francuskiego odbyły się w Gdańsku, Olsztynie, Wrocławiu, Łodzi, Radomiu, Zielonej Górze i w Poznaniu.

Więcej informacji znajduje się na stronie organizatora: www.bnpparibas.pl/phz

O Programie Handlu Zagranicznego na łamach dziennika Rzeczpospolita:

Ruszyła czwarta edycja programu Handlu Zagranicznego

Francuska etykieta biznesu ma swoje niuanse

Przybywa firm, które chcą sprzedawać we Francji

Video:

Francja, Belgia i Włochy w Programie Handlu Zagranicznego

1.jpg
MBI_5579.jpg
MBI_4920.jpg