Nowością w porównaniu z poprzednią edycją PHZ były spotkania poświęcone rynkom Bliskiego Wschodu w związku z przyszłoroczną wystawą Expo w Dubaju, w której weźmie udział również Polska.
Oprócz krajów arabskich polscy przedsiębiorcy mogli posłuchać ponownie o Francji i Włoszech. Rynki te cieszyły się największym zainteresowaniem w trakcie wiosennej odsłony Programu.
Dla każdego kraju został przygotowany specjalny program merytoryczny i kulturalny. Była to wyjątkowa możliwość do spotkania zagranicznych ekspertów i przedstawicieli biznesu z tych krajów. Spotkania były dobrą okazją do poszerzania kontaktów biznesowych, zdobywania eksperckiej wiedzy oraz inspirowania się historiami polskich eksporterów, którzy chętnie dzielili się zdobytą wiedzą i doświadczeniem podczas spotkań Programu Handlu Zagranicznego.
Mazars miał przyjemność być partnerem merytorycznym spotkań poświęconych rynkowi francuskiemu, który prezentował Adam Zohry, Senior Associate w Dziale Doradztwa Mazars w Polsce. Przedstawił on główne trendy na rynku fuzji i przejęć oraz udzielił wskazówek polskim przedsiębiorcom na co należy zwrócić uwagę inwestując we Francji. Spotkania dotyczące rynku francuskiego odbyły się w Gdańsku, Olsztynie, Wrocławiu, Łodzi, Radomiu, Zielonej Górze i w Poznaniu.
Więcej informacji znajduje się na stronie organizatora: www.bnpparibas.pl/phz
O Programie Handlu Zagranicznego na łamach dziennika Rzeczpospolita:
Ruszyła czwarta edycja programu Handlu Zagranicznego
Francuska etykieta biznesu ma swoje niuanse
Przybywa firm, które chcą sprzedawać we Francji
Video:
Francja, Belgia i Włochy w Programie Handlu Zagranicznego