Francuski i niemiecki przemysł motoryzacyjny – porównanie
Aby wspierać światowych producentów, Niemcy i Francja zbudowały trwałą sieć dynamicznych i nowoczesnych dostawców. Te podmioty stanowią centrum wyzwań dla przemysłu motoryzacyjnego i pomagają budować nowy ekosystem.
Mazars przeprowadził badanie, analizujące czynniki wpływające na pozycję dwóch liderów sektora motoryzacyjnego: Francję i Niemcy.
Mazars chciał w szczególności skupić się na niemieckich oraz francuskich dostawcach, porównując ich pozycję, wyniki oraz prognozy rozwoju. To badanie ukazuje poszczególne mechanizmy stojące za ich sukcesem i przedstawia przewidywane zmiany w 2014 roku i później. Badanie oparte jest na wnikliwej analizie wyników finansowych 30 największych niemieckich i francuskich producentów sprzętu i dostawców z branży motoryzacyjnej, a także na podstawie indywidualnych wywiadów przeprowadzonych przez przedstawicieli Mazars.
Wyniki są zaskakujące dla obu stron.