Ankieta: Zarządzanie ryzykiem w erze cyfryzacji
Mazars wspólnie z Fundacją E-commerce (The E-commerce Foundation) opracowali tę ankietę aby zbadać wpływ globalnego przemysłu e-commerce na wiele sektorów oraz aby lepiej zrozumieć w jaki sposób firmy zarządzają nowymi, globalnymi możliwościami oraz ryzykiem, na które są narażone.
Uwaga! Ankieta dostępna jest wyłącznie w języku angielskim.
Z góry dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie krótkiej ankiety. Nie powinna ona zająć Państwu więcej niż 10 minut. Jeśli chcieliby Państwo otrzymać kopię raportu z badania końcowego, prosimy o podanie adresu mailowego na końcu niniejszej ankiety. Państwa dane nie zostaną przekazane dalej. Szanujemy Państwa prywatność i pragniemy zapewnić, że udzielają Państwo odpowiedzi z zachowaniem pełnej anonimowości.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o Fundacji E-Commerce.