Ekspansja zagraniczna polskich firm ma kluczowe znaczenie dla polskiej gospodarki. Dla przedsiębiorcy jest to ogromne wyzwanie. Firmy mogą otrzymać pomoc zarówno ze strony agencji rządowych, jak i firm komercyjnych – swoich partnerów w biznesie. Program Handlu Zagranicznego to wspólna inicjatywa BNP Paribas Bank Polska, KUKE, Bisnode oraz dziennika Rzeczpospolita, która ma na celu wspieranie rodzimych przedsiębiorców w ekspansji zagranicznej poprzez dostarczanie im nowoczesnych narzędzi oraz wiarygodnej i rzetelnej informacji. Mazars wspiera merytorycznie spotkania dotyczące rynku francuskiego.
Nowością w porównaniu z poprzednią edycją PHZ były spotkania poświęcone rynkom Bliskiego Wschodu w związku z przyszłoroczną wystawą Expo w Dubaju, w której weźmie udział również Polska.
Oprócz krajów arabskich polscy przedsiębiorcy mogli posłuchać ponownie o Francji i Włoszech. Rynki te cieszyły się największym zainteresowaniem w trakcie wiosennej odsłony Programu.
Dla każdego kraju został przygotowany specjalny program merytoryczny i kulturalny. Była to wyjątkowa możliwość do spotkania zagranicznych ekspertów i przedstawicieli biznesu z tych krajów. Spotkania były dobrą okazją do poszerzania kontaktów biznesowych, zdobywania eksperckiej wiedzy oraz inspirowania się historiami polskich eksporterów, którzy chętnie dzielili się zdobytą wiedzą i doświadczeniem podczas spotkań Programu Handlu Zagranicznego.
Mazars miał przyjemność być partnerem merytorycznym spotkań poświęconych rynkowi francuskiemu, który prezentował Adam Zohry, Senior Associate w Dziale Doradztwa Mazars w Polsce. Przedstawił on główne trendy na rynku fuzji i przejęć oraz udzielił wskazówek polskim przedsiębiorcom na co należy zwrócić uwagę inwestując we Francji. Spotkania dotyczące rynku francuskiego odbyły się w Gdańsku, Olsztynie, Wrocławiu, Łodzi, Radomiu, Zielonej Górze i w Poznaniu.
Mazars w Polsce utworzył zespół French Desk, którego specjaliści biegle władają językiem francuskim i są w stanie zaoferować zintegrowaną obsługę zarówno firmom francuskim planującym rozpoczęcie lub rozwój działalności w Polsce, jak również firmom polskim, które zamierzają rozpocząć lub rozszerzyć działalność we Francji.
Niektóre z tych plików są niezbędne, a inne pomagają nam analizować ruch na stronie, wyświetlać reklamy i zapewniać dostosowane do Twoich potrzeb doświadczenia.
Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas plików cookie, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.