Cyfryzacja zmienia sposób sprzedaży towarów i usług, a także sposób kupowania ich przez klientów, niosąc za sobą wiele możliwości, ale także nowych zagrożeń.
Podczas Amazon Prime Day 2016, największy na świecie sklep internetowy sprzedawał 600 przedmiotów na sekundę. Już jutro natomiast Grupa Alibaba postara się pobić swój rekord odsłon podczas 11.11 Global Shopping Festival. Jednocześnie 2016 był rekordowym rokiem pod względem naruszania przepisów regulujących ochronę danych osobowych z ponad 40% wzrostem w porównaniu z rokiem poprzednim w samych Stanach Zjednoczonych.
Mazars ma zaszczyt zaprezentować kluczowe wnioski ankiety „Ryzyko i Szanse Handlu Elektronicznego” przeprowadzonej wspólnie z Global Ecommerce Association.
Grupa objęta badaniem i metodologia badań
Badanie zostało przeprowadzone zeszłego lata, wśród prawie 300 profesjonalistów pochodzących z 45 krajów, będących przedstawicielami ponad 10 różnych sektorów gospodarki. Większość ankietowanych to osoby z Europy oraz regionu Azji i Pacyfiku, najwięcej z nich mieszka w Paryżu, Szanghaju, Londynie, Barcelonie, Mediolanie oraz Rotterdamie i pracuje w branży detalicznej.
5 kluczowych wniosków
42% respondentów dostrzega, że rynek e-commerce rozwija się w jeszcze szybszym tempie niż obecnie (+17% w 2017)
66% ankietowanych uważa, że wpływ handlu elektronicznego na ich sektory będzie silny/bardzo silny
Oczekiwania lokalnych klientów oraz kwestie prawne i regulacyjne należą do najważniejszych wyzwań dotyczących sprzedaży za granicą
Tylko 16% ankietowanych ocenia kulturę swojej firmy jako „wystarczająco elastyczną, aby dokonać niezbędnych zmian”
Konkurencja, cyberbezpieczeństwo/ochrona danych osobowych i cyfrowa reputacja należą do najważniejszych globalnych zagrożeń
Kluczowe informacje przedstawione w raporcie zostały wyszczególnione na poniższej infografice. Dowiedz się więcej, pobierając Globalny Raport na temat handlu elektronicznego 2017 opracowany przez Ecommerce Foundation i sponsorowany przez Mazars.
Dokumenty
GES infographic - Risks.pdf
GES infographic - Opportunities
GES infographic - Panel and Methodology
Global E-commerce Study 2017 Full Infographic
Powiązane strony
Globalny raport na temat E-commerce 2017
Mazars ma zaszczyt wspierać wydanie 2017 Globalnego raportu na temat handlu elektronicznego opracowanego przez E-commerce Foundation oraz Global E-commerce Association zrzeszających ponad 40 lokalnych stowarzyszeń e-handlu.
Nasza wiedza
Handel i produkty konsumenckie
Firmy działające w sektorze handlu i dóbr konsumenckich konfrontują się z szeregiem wyzwań: dużą konkurencją, silną presją na marże, inflacją cen towarów, globalnymi źródłami zaopatrzenia, koniecznością wzmocnienia identyfikacji marki i wdrożenia strategii różnicowania, poprawiając jednocześnie jakość obsługi klienta i rozwijając podejście wielokanałowe itd. Ponadto podmioty te muszą mierzyć się ze przekształceniami strukturalnymi.
Niektóre z tych plików są niezbędne, a inne pomagają nam analizować ruch na stronie, wyświetlać reklamy i zapewniać dostosowane do Twoich potrzeb doświadczenia.
Aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas plików cookie, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.