Jak odnieść sukces na arenie międzynarodowej?

Poszukując nowych kierunków rozwoju, zarówno większe przedsiębiorstwa, jak i mniejsze start-upy, zaczęły odważnie wychodzić ze swoim biznesem poza granice kraju. Czy polscy przedsiębiorcy są gotowi na ekspansję zagraniczną? Jak powinni się do tego przygotować, by zapewnić ciągłość i stabilność międzynarodowego biznesu?

Podczas konferencji zorganizowanej wspólnie z ICAN Institute eksperci z think tanku Be Polish Be Global podzielili się z uczestnikami narzędziami, metodami oraz dobrymi praktykami w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw.

Agenda:

  • Droga poznania docelowego rynku zagranicznego przed podjęciem decyzji o inwestycji;
  • Narzędzia używane do zadbania o firmę poza Polską;
  • Sposób zdiagnozowania środowiska prawno-podatkowego przedsiębiorcy w różnych regionach świata;
  • Środki finansowania ekspansji zagranicznej, na które mogą liczyć polscy przedsiębiorcy;
  • Sposób wykorzystania potencjału e-eksportu;
  • Bariery stojące obecnie przed przedsiębiorcami planującymi międzynarodowy rozwój;
  • Przełamywanie pułapek związanych z kulturą organizacyjną i zasobami ludzkimi.

Prelegenci:

  • Monika Nowecka - Wiceprezes Zarządu Mazars w Polsce, Partner odpowiedzialna za usługi księgowe i kadrowo-płacowe
  • Mariusz Koczwara - Sales Director, ADP Polska
  • Piotr Kuba - członek zarządu ds. inwestycyjnych, PFR TFI
  • Tomasz Ślagórski -  Wiceprezes Zarządu, KUKE
  • Mariusz Smoliński - ICAN Research Director
  • Paweł Kubisiak - Editor-at-Large, ICAN Institute

Obejrzyj relację z całego wydarzenia:

Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Wydarzenie odbyło się 22 lutego 2022 r.