13 kwietnia odbyło się wydarzenie online przygotowane we współpracy z Noerr i ICAN Institute. Podczas webinaru premierowo zaprezentowany został, najnowszy raport przygotowany przez Mazars, Noerr i SpotData: „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm”.
Wydarzeniu towarzyszyła dyskusja panelowa, której moderatorem był nasz ekspert Jacek Byrt, Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego.
Kwestie poruszone podczas webinaru:
- Jakie perspektywy i strategie rozwoju firm wyłaniają się z raportu?
- Jakie sposoby konkurowania w e-commerce stosują liderzy branż w Polsce i na świecie?
- Które branże odnotują najszybszy wzrost w najbliższych latach?
- Co powinny wiedzieć firmy myślące o inwestycji w e-commerce?
- Jakie rekomendacje dla rozwoju biznesu proponują eksperci?
- Zasoby i efekty skali – dlaczego te dwa obszary decydują o sukcesie na rynku e-commerce?
Program:
- 11:00 - 11:05 - Przywitanie gości: Jacek Byrt (partner, Mazars), Jakub Lerner (partner, Noerr)
- 11:05 - 11:20 - Prezentacja najważniejszych wniosków z raportu „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm. Raport 2020” - Ignacy Morawski (dyrektor, Spot Data)
- 11:20 - 12:15 - Debata z udziałem gości: „E-commerce w Polsce: chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana?”
-
- Ewa Szmidt-Belcarz - prezes zarządu , Grupa Empik
- Patrycja Sass-Staniszewska - prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej
- Damian Zapłata - COO, Członek Zarządu, Allegro
- Ignacy Morawski - dyrektor Spot Data, ekonomista Pulsu Biznesu
- 12:15 - 12:30 - Sesja pytań i odpowiedzi
- 12:30 - Podsumowanie i zakończenie
Webinar odbył się w języku polskim.
Więcej informacji
Nie mogłeś uczestniczyć na żywo? Nic straconego!
Obejrzyj nagranie z webinaru