E-commerce w Polsce: chwilowe przyśpieszenie czy trwała zmiana?

13 kwietnia odbyło się wydarzenie online przygotowane we współpracy z Noerr i ICAN Institute. Podczas webinaru premierowo zaprezentowany został, najnowszy raport przygotowany przez Mazars, Noerr i SpotData: „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm”.

Wydarzeniu towarzyszyła dyskusja panelowa, której moderatorem był nasz ekspert Jacek Byrt, Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego.

Kwestie poruszone podczas webinaru:

  • Jakie perspektywy i strategie rozwoju firm wyłaniają się z raportu?
  • Jakie sposoby konkurowania w e-commerce stosują liderzy branż w Polsce i na świecie?
  • Które branże odnotują najszybszy wzrost w najbliższych latach?
  • Co powinny wiedzieć firmy myślące o inwestycji w e-commerce?
  • Jakie rekomendacje dla rozwoju biznesu proponują eksperci?
  • Zasoby i efekty skali – dlaczego te dwa obszary decydują o sukcesie na rynku e-commerce?

Program:

  • 11:00 - 11:05 - Przywitanie gości: Jacek Byrt (partner, Mazars), Jakub Lerner (partner, Noerr)
  • 11:05 - 11:20 - Prezentacja najważniejszych wniosków z raportu „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm. Raport 2020” - Ignacy Morawski (dyrektor, Spot Data)
  • 11:20 - 12:15 - Debata z udziałem gości: „E-commerce w Polsce: chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana?”
      • Ewa Szmidt-Belcarz - prezes zarządu , Grupa Empik
      • Patrycja Sass-Staniszewska - prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej
      • Damian Zapłata - COO, Członek Zarządu, Allegro
      • Ignacy Morawski - dyrektor Spot Data, ekonomista Pulsu Biznesu
  • 12:15 - 12:30 - Sesja pytań i odpowiedzi
  • 12:30 - Podsumowanie i zakończenie

Webinar odbył się w języku polskim.

Więcej informacji

Nie mogłeś uczestniczyć na żywo? Nic straconego!

Obejrzyj nagranie z webinaru