Firmy działające w sektorze handlu i dóbr konsumenckich konfrontują się z szeregiem wyzwań: dużą konkurencją, silną presją na marże, inflacją cen towarów, globalnymi źródłami zaopatrzenia, koniecznością wzmocnienia identyfikacji marki i wdrożenia strategii różnicowania, poprawiając jednocześnie jakość obsługi klienta i rozwijając podejście wielokanałowe itd. Ponadto podmioty te muszą mierzyć się ze przekształceniami strukturalnymi.
Rozumiejąc problemy współczesnych firm działających w sektorze handlu i dóbr konsumenckich, Mazars oddaje do dyspozycji swoich klientów dedykowany zespół audytorów i ekspertów księgowych, doradców podatkowych i konsultantów z doskonałą znajomości branży, aby pomóc im sprostać wyzwaniom, zapewniając wartość dodaną.
Podmioty działające w podlegającej ciągłym zmianom i przeobrażeniom branży handlu i dystrybucji w Polsce muszą wykazywać się dużą zdolnością reagowania na nowe rodzaje ryzyka i bieżące kwestie. Dedykowany zespół Mazars pomoże Państwu na każdym etapie rozwoju firmy.
Cyfryzacja zmienia sposób sprzedaży towarów i usług, a także sposób kupowania ich przez klientów, niosąc za sobą wiele możliwości, ale także nowych zagrożeń.