Wydarzenie online | Chińscy konsumenci w 2021 roku: jak zmieniają się priorytety w konsumpcji stylu życia

Rynek konsumencki w Chinach, ustępujący tylko USA, jest kluczem zarówno dla marek krajowych, jak i międzynarodowych. Chociaż zachowania zakupowe konsumentów w Chinach zostały dobrze udokumentowane, zmiany w preferencjach zakupowych wynikające z pandemii Covid-19 nie są jeszcze znane.

Podczas wydarzenia online przedstawiliśmy i omówiliśmy nasz nowy raport "Chińscy konsumenci w 2021 r.: jak zmieniają się priorytety w stylu życia", opublikowany we współpracy z Accor, Bulgari, Maserati, Remy Cointreau i Noblesse. Przedstawimy Państwu kluczowe wnioski dotyczące preferencji konsumentów w zakresie stylu życia wśród mężczyzn i kobiet z różnych pokoleń i miast w Chinach oraz ujawnimy kilka nowych trendów, które zdefiniują chiński rynek konsumencki w nadchodzących latach. Podczas wydarzenia odbyła się także dyskusja panelowa z udziałem kluczowych przedstawicieli branży i ekspertów.

Obejrzyj nagranie

Główny prelegent:

speaker_profiles_keynote

Prelegenci:

speaker_profiles_panel

Moderatorzy:

speaker_profiles_moderators