'Let’s talk luxury' to seria podcastów Mazars poświęcona zagadnieniom wyjaśniającym w jaki sposób i dlaczego marki luksusowe przechodzą zmianę modelu biznesowego. W każdym odcinku eksperci z sektora dóbr luksusowych omawiają, co dzieje się w branży, w tym kwestie takie jak: oryginalność, obieg zamknięty, cykliczność, nowe grupy klientów i doświadczenia handlowe, o których warto pisać.
Śledź i słuchaj Let’s talk luxury na Apple Podcasts, Spotify, Deezer i innych aplikacjach.
Eksperci
EP01 - Isabelle Massa, Partner and Head of Luxury, Mazars
EP02 - Pierre-Nicolas Hurstel, CEO of Arianee, the leading NFT platform for the luxury and fashion industries
EP03 - Kresse Wesling, Co-founder of the sustainable and ethical luxury brand Elvis & Kresse
EP04 - Dr. Julie Laulusa, Member of the Group Executive Board & Managing Partner, Mazars in China
EP05 - Lina Bustillo, Founder of Aureum Coaching, a firm specialised in Latin American luxury
EP06 - Bénédicte Épinay, President and CEO of Comité Colbert, an association that works to promote, protect and develop the French luxury industry
EP07 - Antonio Carriero, Chief Digital and Technology Officer or Swiss watchmaker Breitling
EP08 - Irene-Marie Seelig, Co-founder and CEO of Anam XR, a technology start-up creating virtual immersive brand and e-commerce experiences
EP09 - Amy Smilovic, Founder & Creative Director of New York-based label Tibi
Odkryj więcej
Przeczytaj nasz raport Świadomy, oparty o współpracę, zintegrowany, aby dowiedzieć się, w jaki sposób nowy model biznesowy marek luksusowych ma sprostać najpilniejszym, stojącym przed nim wyzwaniom.